dimecres, 11 de maig del 2011

Coc ràpid amb melmelada de poma

Aprofitant que em va sobrar una mica de melmelada de poma per empotar vaig fer un coc ràpid de iogurt, però amb una variant: en comptes del iogurt i vaig posar la melmelada de poma.

Ingredients:
- 4 o 5 cullerades de melmelada de poma
- 1 poma
- 3 cullerades d'oli d'oliva
- 6 cullerades de sucre
- 9 cullerades de farina
- 3 ous
- mig sobre de llevadura (tipus royal)
- ratlladura de llimona

Es barregen tots els ingredients amb la batedora (menys la poma). Es posa la barreja en un motlle untat amb mantega i farina. Sobre la massa es posa la poma pelada i tallada a trossets fins. I es cou al forn durant 30 minuts a 180 graus.

La melmelada li dóna un toc més humit i més gustós. A casa el pastís de poma ens agrada molt. Sempre l'havia fet amb iogurt de fruita, però l'experiment amb melmelada va sortir molt bo.


Per cert, també aprofito per donar a conèixer un parell de blogs que fan un sorteig: La Casita de las galletas i En la cocina de Bea.

5 comentaris:

  1. Mmmmm quina coca mes bona!!!! Quina casualitat, acabo de treure del forn una molt semblant pero amb buttermilk :-)
    Un petonet!
    Sònia

    ResponElimina
  2. Ha de ser boníssim, per esmorzar sucat al cafè amb llet mmm.....

    ResponElimina
  3. Con la mermelada seguro queda muy bien.
    Un saludito

    ResponElimina
  4. Quina bona manera d'aprofitar la melmelada de poma. Té molt bona pinta.
    Petons.

    ResponElimina
  5. Jo vull provar aquesta modalitat de coca amb melmelada, em sembla una idea genial!

    ResponElimina