dimarts, 26 d’abril del 2011

Sant Jordi

Hola a tothom! Com han anat les vacances de Setmana Santa? Ara fa uns dies que no penjo res (m'he agafat uns dies de relax), però he seguit tots els vostres blogs i les vostres receptes!
Aquest any les festes han coincidit amb la diada de Sant Jordi. A Catalunya és una tradició comprar un llibre i una rosa.
Us vull ensenyar el llibre que m'he comprat, recomanació d'una amiga i també molt bona cuinera. És un llibre que ja té vint-i-cinc anys, però que segueix més vigent que mai, ja que Els fogons de Lleida, de Josep M. Morell, no és un simple receptari, sinó que és un manual de consulta de "plats reals", una cuina propera que mostra la diversitat i la riquesa gastronòmica de les terres de Lleida...

Espero que si no el teniu ja dins la vostra bibliografia i ben a mà  a la llibreria del menjador, no dubteu en adquirir-lo, perquè us el recomano de tot cor.

5 comentaris:

  1. Segur que es un llibre per treure molt de profit.
    Petons.

    ResponElimina
  2. Tinc aquest llibre però imagina és de l'editorial Dilagro, la primera que el va editar al 1984, t'he de dir que soc amiga del Morell i les receptes que escriu son molt properes i surten molt be, ja veuràs com gaudiràs d'ell.

    petons i a cuinar!!!

    ResponElimina
  3. Hola wapa muxas gracias por visitarme y seguirme vuelve siempre que quieras ,me ha encantado conocerte con tu permiso tambien me quedo.
    Bicos mil.

    ResponElimina
  4. Jo també tinc el llibre, me'l va regalar el meu marit, amb dedicatoria inclosa. He provat algunes recetptes, com la paella d'arròs negre... És un llibre per treure'n molt de profit!

    ResponElimina