dimecres, 7 de novembre de 2012

Un altre pastís d'aniversari

Ja us he dit que el mes d'octubre és un mes de celebracions a casa nostra!!
Primer va ser l'aniversari de la meva fillola i després el meu.
Aquí us deixo el pastís que vaig fer per celebrar-ho amb els meus amics:


Vaig fer un pa de pessic, amb una capa de melmelada de plàtan i una altra capa de melmelada de préssec (casolanes). Als costats del pastís hi havia ametlla crocant, i "cagallonets" de xocolata negra i de colorets.
Vaig cobrir el pastís amb una mica de xocolata de cobertura, mantega i nata per cuinar.
Finalment vaig muntar la nata i la trufa i vaig fer la decoració.
La veritat és que quedava molt vistós!!

4 comentaris:

  1. waw! haq eudat geniaal!! a més de preciós segur que estaba per llepar-se els dits!

    ResponElimina
  2. Aquest també ta quedat fantàstic, es una gran pastissera
    Petons

    ResponElimina