diumenge, 18 de novembre del 2012

Menú del meu aniversari

Bones, ja sabeu que el mes passat va ser el meu aniversari. Ja vaig posar l'entrada del pastís!!
Per menú no volia fer "platets" perquè tot i que m'encanten, són molt laboriosos, porten molta dedicació i no volia passar el dia del meu aniversari a la cuina.
Així que vaig decidir fer: 
- de primer plat: caragols a la gormanta, que es poden fer el dia abans o al mateix matí. Senzill i "ràpid" de fer. La veritat és que no tinc fotos perquè teníem tanta gana que ens vam posar ràpid a la feina. Això sí, estaven per llepar-se els dits. Quin èxit que van tenir.
- de segon plat: costelles de porc amb rovellons i shitakes i patates hasselback


.El sopar va ser tot un èxit i el menú va agradar molt. Fins la pròxima!

1 comentari:

  1. Un molt bon menú per un dia ben especial com el del aniversari.
    Felicitats i petons

    ResponElimina