dimarts, 3 de juliol del 2012

Les meves primeres cupcakes

El dissabte vaig anar a un taller de cupcakes, el feia la Bebe, la meva professora d'anglès, que és americana i d'aquests dolços en sap molt.

Us deixo l'autèntica recepta americana de cupcakes que em va passar ella:

Recepta bàsica de cupcakes
- 175 gr mantega
- 200 gr sucre
- mitja culleradeta de vainilla (millor líquida, és més concentrada)
- 3 ous
- 1/2 vas de suc de taronja
- 200 gr de farina
- 1/4 culleradeta de llevat en pols (tipus royal)
- 1/4 culleradeta de sal
- 1/4 culleradeta de bicarbonat
- 1 culleradeta de ratlladura de taronja

Encendre el forn a 150ºC. Es barreja la farina, la llevadura i la sal. En un altre bol es bat la mantega amb el sucre fins a obtenir una massa cremosa. Després s'afegeix els ous i la vainilla. Es barreja bé. A continuació s'afegeix la meitat de la farina i la meitat del suc. Es barreja bé i s'afegeix el que queda de la farina i del suc. Es posa al forn 10 minuts.
Surten de 12 a 15 unitat aproximadament.


També vaig fer cupcakes de xocolata i de pastanaga. Boníssimes!! Ja us aniré posant les receptes poc a poc.
La decoració està feta amb frosting (de colors i de xocolata) i també 2 cupcakes estan decorades amb fondant. Ja aniré posant les receptes i explicant com fer la decoració.

Ens ho vam passar molt bé. La veritat és que és molt divertit. Només fa falta imaginació i pots fer les creacions que vulguis.

Petons i visca el dolç!

6 comentaris:

  1. Quina guapada, jo encara no n'he fet mai!

    ResponElimina
  2. Hola Silvia,
    Quina profe d'anglès més pol·livalent tens.
    No sé com explicarà l'anglès, però els dolços t'ho deu haver explicat genial perquè t'han quedat de 10 sobre 10.
    Salutacions :)
    Kui_Netes

    ResponElimina
  3. Per ser les primeres t’han quedat molt bé, jo tampoc n’he fet mai.
    Petons

    ResponElimina
  4. Noia quin luxe aquest curs!!! I t'han quedat genials. Petons

    ResponElimina
  5. A més de ser deliciosos, t'han quedat preciosos, quina cucada. Sobretot m'ha agradat el del porquet, és molt divertit.
    Petons

    ResponElimina
  6. Quina pinta te tot per aquí! Així que ja tens una seguidora més! Jo et convido a visitar la meva cuina a: http://maramaruja.blogspot.com a veure si també t´agrada. Un petonet

    ResponElimina