dijous, 5 de gener del 2012

Còctel de benvinguda del nou any

Hola a tots i totes de nou. Després d'un temps de descans m'agradaria tornar a posar alguns posts de les "coses" que vaig fent, tant a la cuina com a l'hort.
La nit de cap d'any van venir alguns amics a casa a sopar. Avui us presento el còctel de benvinguda que vaig fer. És molt senzill. Només porta suc de taronja natural, una mica de llimona, sifó i vermut blanc. Les proporcions van al gust de cadascú, segons si us agrada més o menys fort.
El que més va encuriosir als invitats van ser els glaçons que vaig utilitzar. La idea la vaig treure del blog de cuina de la Dolors. Es tracta del seu aperitiu sòlid, i tal com diu ella, causa sensació poder menjar d'una sola mossegada l'oliva i el vermut gelatinitzat.

No deixeu de provar-ho! i Bon any nou!

1 comentari:

  1. No ho he provat mai i deu ser genial tant en textura com en sabor!! un dia d'aquests m'animo a fer-ho!! petons

    ResponElimina