dimarts, 29 de març del 2011

Els meus espinacs

Al meu humil hortet, els espinacs són ara mateix els reis. Ja n'hem collit diverses vegades i encara en tinc per un temps més. Els espinacs necessiten molta humitat i aguanten millor el fred que la calor. Al desembre vaig comprar planter d'espinacs i el vaig plantar en renglera. Quan el meu home ho va veure es va fer un fart de riure. Em va dir que els espinacs es sembren (no es planten) i que anés a comprar llavors. Ho vaig fer així i la veritat és que s'han fet més "guapos" els espinacs sembrats que els plantats. Bé s'ha d'anar fent "proves". Ara ja els tinc grossets i el que faig és anar tallant les fulles més grans dels voltants, deixant que el brot central vagi creixent, fins que la planta es comenci a espigar.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada