dilluns, 7 de gener del 2013

Postres de cap d'any

Per fer les postres de cap d'any em vaig inspirar en el blog Mi mundo en español. És un blog multifacètic que recomano visitar ja que pots trobar receptes, manualitats...
Jo vaig fer la meva adaptació particular del pastís de Pare Noel. Us deixo algunes fotografies:


Primer la preparació dels plats: amb crema de torró vaig posar l'any 2013. i amb crema de xocolata vaig fer la resta de la decoració.

I després vaig intentar simular un Pare Noel: pastís de xocolata, nata muntada per fer el "cinturó i la barba" i unes maduixes com a barret.

 




2 comentaris:

  1. Queda molt original i molt apropiat per les festes de Nadal :)

    ResponElimina
  2. Quins pastissets més originals! Amb el barret de fet de maduixa i els cinturons i la barba sí que sembla tot un Pare Noel ^^
    M'encanta la idea :)

    Molts petons :D

    ResponElimina