dilluns, 5 de novembre del 2012

Pastís d'aniversari per la meva fillola

Durant el mes d'octubre hem estat de celebracions!!
Primer us ensenyaré el pastís que vaig fer per la meva fillola que feia 2 anyets.
De totes les versions que vaig trobar per la xarxa, jo he fet la meva. Espero que us agradi:

 Per decorar la safata vaig comprar unes papallones molt vistoses (amb purpurina i 3D) que li donaven un toc més infantil! Després va anar tota la festa amb la papallona enganxada a la samarreta!!
Si la presentació ja feia goig, imagineu-vos el seu gust!! Estava boníssim!!
Quan la Mireia va veure el seu pastís d'aniversari en forma de papallona li va fer molta gràcia.
Per fer la massa vaig fer un pa de pessic tradicional, i després vaig fer una capa de melmelada de plàtan casolana i una altra capa de melmelada d'albercoc (no sé si es pot apreciar a la imatge). Per sobre vaig fer una cobertura amb xocolata negra, una mica de mantega i una mica de nata.
I després la imaginació de cadascú per fer els dibuixos de la papallona amb "lacasitos" i amb neules de xocolata per fer el cos i les antenes.

I aquí els teniu, a la Mireia i al Joel, just abans de bufar!!
Moltes felicitats preciosa!!

1 comentari:

  1. Quin patis més maco i fàcil, deuria d’estar molt contenta la teva fillola!!!
    Petons

    ResponElimina