dimecres, 14 de març del 2012

Matança del tocino. Segon dia

Bones, ja fa uns dies que us  vaig explicar que vaig "matar el tocino" per primera vegada.
Us vaig fer un post de tot el que vam fer el primer dia. He estat una mica liada, però avui us ensenyo el que vam fer el segon dia de matança, amb igual de feina o més que el primer.
Espero que us agradi.

Aquest dia vam fer els embotits crus; és a dir, la llonganissa, el xoriç vermell i picant i el llom adobat.





De seguida vam fer el tastet de la llonganissa, i és espectacular. No vaig comptar quants quilos en van sortir, però déu ni do.

Bé, ja només em falta ensenyar-vos el tercer i últim dia de la matança i de la feinada!

6 comentaris:

  1. Quina enveja sana Silvia Ja fa uns anys que vaig participar en una matança y m'ho vaig pasar pipa ! que rica la carn de porc al meu poble sempre an fet una gran festa llástima que cada vegada es vegi en menos cases!Ptnts wapísima y que probi!

    ResponElimina
  2. Nunca he estado en una matanza, pero cuando era niña, mi abuela hacía chorizos en casa y yo la ayudada a meter en la tripa el picadillo del chorizo... qué buenos recuerdos!!
    Petonets

    ResponElimina
  3. Hace muchos años que puede asistir a una en casa de mis tios,es una experiencia muy buena y gratificante aunque muy cansada,pero una vez al año no hace daño o no Silvia
    buenas cronicas la 1 y la 2
    bona setmana
    peto

    ResponElimina
  4. Això és una festa en tota regla. Preparant les carns i l'embotit, i provant-los a la brasa.

    ResponElimina
  5. Uf... jo no podria pas fer això... sort que puc anar a comprar els embotits ja fets a la carnisseria :)

    ResponElimina